Kenmerken bezoekersregistratie systeem app - virtueel onthaal - elektronische receptie

Ontdek de voordelen van onze flexibele bezoekersregistratie app.

  • Digitale, eenvoudige en snelle registratie van al uw bezoekers
  • Weg met papieren registratielijsten
  • Up-to-date consulteerbare aanwezigheidslijst
  • E-mail verwittiging aan uw host, contactpersoon of werknemer
  • Verhoogde veiligheid door informatie en acceptie van de interne veiligheids- en GDPR procedures
  • Gepersonaliseerde badge voor iedere bezoeker


Onze bezoekersregistratie app is een product ontwikkeld en ondersteund door DDI Services.

Gezien de activiteit van DDI Services nl. design en development op maat, kregen we de vraag naar een softwareoplossing die een eenvoudig en elektronische registratie van bezoekers mogelijk maakt. 

Een eigen bezoekersregistratie systeem werd ontwikkeld. Het resultaat is een betaalbare maar toch complete en flexibele bezoekersregistratie software-app aanpasbaar aan de specifieke vragen en noden van ieder bedrijf. 

Onze bezoekers app-software biedt heel wat mogelijkheden.

  • Gepersonaliseerde gebruikersinterface

    Hands-on gebruikersinterface in uw huisstijl. Aanpasbaar startscherm. Aanpasbare tijdzones.

  • Multi-Content

    U kunt inhoud personaliseren per type bezoeker, bedrijf, toegangspoort of site. Velden op maat kunnen ook worden toegevoegd.

  • Meerdere schermen

    De applicatie is hardware-onafhankelijk. Dit betekent dat het geschikt is voor desktop, tablet of touch-kiosk.

  • Meerdere bedrijven

    Een gebouw kan meerdere bedrijven, divisies of toegangspoorten hebben. Deze kunnen afzonderlijk worden ingesteld en kunnen een aparte startpagina tonen.

  • Meerdere toegangspoorten

    De meeste bedrijven hebben een receptie en logistieke toegangspoort. Afhankelijk van elk type kan de inhoud verschillen.

  • Meerdere sites

    Sommige bedrijven hebben meerdere locaties, divisies of toegangspoorten, deze kunnen afzonderlijk worden ingesteld.

  • Meerdere talen

    Onze applicatie is standaard beschikbaar in vier talen.

  • Bulkregistratie

    Met deze functionaliteit kunt u een groep in één batch registreren en uitchecken.

  • API-integratie

    Synchronisatie en communicatie met externe applicaties is mogelijk. Integratie met hardware van derden ook (scanner, lezers, printers, servers, ....)

    • Een of meerdere bedrijven
    • Een of meerdere locaties / divisies
    • Een of meerdere toegangspoorten
    • Aangepaste huisstijl
    • Aangepaste inhoud
    • Onbeperkte bezoekers
    • E-mail notificaties
    • SMS notificaties
    • Bulkregistratie
    • Analytisch dashboard
    • Meerdere inlogstromen
    • Automatisch in- en uitchecken
    • Badge afdrukken
    • Barcodescanner voor frequente bezoekers
    • Gegevensexport van bezoekers en bedrijven
    • Importmogelijkheid van medewerkers / werknemers
    • Aanpasbare tijdzones
    • Aanpasbaar startscherm

Wenst u uw inhoud personaliseren per type bezoeker, bedrijf, toegangspoort of site ?


Notificatie-berichten werknemers via email/sms bij aankomst bezoekers

Bulkregistratie bezoekers 

Meerdere inlogstromen

Automatisch in- en uitchecken

Barcodescanner voor frequente bezoekers

...

Demo ? Contacteer ons.