Kenmerken bezoekersregistratie systeem app - virtueel onthaal - elektronische receptie
Ontdek de voordelen van onze flexibele bezoekersregistratie app.
- Digitale, eenvoudige en snelle registratie van al uw bezoekers
- Weg met papieren registratielijsten
- Up-to-date consulteerbare aanwezigheidslijst
- E-mail verwittiging aan uw host, contactpersoon of werknemer
- Verhoogde veiligheid door informatie en acceptie van de interne veiligheids- en GDPR procedures
- Gepersonaliseerde badge voor iedere bezoeker
Onze bezoekersregistratie app is een product ontwikkeld en ondersteund door DDI Services.
Gezien de activiteit van DDI Services nl. design en development op maat, kregen we de vraag naar een softwareoplossing die een eenvoudig en elektronische registratie van bezoekers mogelijk maakt.
Een eigen bezoekersregistratie systeem werd ontwikkeld. Het resultaat is een betaalbare maar toch complete en flexibele bezoekersregistratie software-app aanpasbaar aan de specifieke vragen en noden van ieder bedrijf.
Onze bezoekers app-software biedt heel wat mogelijkheden.
-
Gepersonaliseerde gebruikersinterface
Hands-on gebruikersinterface in uw huisstijl. Aanpasbaar startscherm. Aanpasbare tijdzones.
-
Multi-Content
U kunt inhoud personaliseren per type bezoeker, bedrijf, toegangspoort of site. Velden op maat kunnen ook worden toegevoegd.
-
Meerdere schermen
De applicatie is hardware-onafhankelijk. Dit betekent dat het geschikt is voor desktop, tablet of touch-kiosk.
-
Meerdere bedrijven
Een gebouw kan meerdere bedrijven, divisies of toegangspoorten hebben. Deze kunnen afzonderlijk worden ingesteld en kunnen een aparte startpagina tonen.
-
Meerdere toegangspoorten
De meeste bedrijven hebben een receptie en logistieke toegangspoort. Afhankelijk van elk type kan de inhoud verschillen.
-
Meerdere sites
Sommige bedrijven hebben meerdere locaties, divisies of toegangspoorten, deze kunnen afzonderlijk worden ingesteld.
-
Meerdere talen
Onze applicatie is standaard beschikbaar in vier talen.
-
Bulkregistratie
Met deze functionaliteit kunt u een groep in één batch registreren en uitchecken.
-
API-integratie
Synchronisatie en communicatie met externe applicaties is mogelijk. Integratie met hardware van derden ook (scanner, lezers, printers, servers, ....)
-
- Een of meerdere bedrijven
- Een of meerdere locaties / divisies
- Een of meerdere toegangspoorten
- Aangepaste huisstijl
- Aangepaste inhoud
- Onbeperkte bezoekers
-
- E-mail notificaties
- SMS notificaties
- Bulkregistratie
- Analytisch dashboard
- Meerdere inlogstromen
- Automatisch in- en uitchecken
-
- Badge afdrukken
- Barcodescanner voor frequente bezoekers
- Gegevensexport van bezoekers en bedrijven
- Importmogelijkheid van medewerkers / werknemers
- Aanpasbare tijdzones
- Aanpasbaar startscherm

Wenst u uw inhoud personaliseren per type bezoeker, bedrijf, toegangspoort of site ?
Notificatie-berichten werknemers via email/sms bij aankomst bezoekers
Bulkregistratie bezoekers
Meerdere inlogstromen
Automatisch in- en uitchecken
Barcodescanner voor frequente bezoekers
...
Demo ? Contacteer ons.